DWDD aan kop in bereik, Pauw actiefste volgers

In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De top-3 wordt deze week gedomineerd door actualiteitenprogramma&;s. De Wereld Draait Door gaat aan kop met een Twitter bereik van 78.130 en maar 373.008 gerelateerde impressies.

Op twee zien we Pauw met een bereik van 71.240 en maar liefst 848.053 impressies. Dit forse aantal weergaven tweets lijkt veroorzaakt te worden door een relatief hoog aantal actieve Twitteraars (1.822 versus 730 bij DWDD) en een flink aantal tweets over het programma (ruim 4.106). RTL Late Night maakt de top-3 compleet met een bereik van 70.120.

Lekker Nederlands is nieuwkomer in de lijst met een bereik van 67.001.

Zie voor meer cijfers bij , o.a met ranking op zenderniveau en een uitsplitsing tv- en sportprogramma&;s.

De tabel geeft het Twitter bereik, de Twitter Impressies, twitteraars en tweets weer. Het Twitter bereik staat voor het aantal aantal personen dat weets over de specifieke uitzending heeft gezien. Impressies geeft het aantal tweets dat over de specifieke uitzending is gezien. Twitteraars betreft aantal unieke personen dat over de specifieke uitzending of zender heeft getwitterd  en tweets geeft het aantal Twitter berichten dat betrekking heeft op de specifieke uitzending of zender.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie