Online reclamebureau Qi ontwikkelde voor de introductie van de nieuwe Heineken Twister-24pack een online/virale campagne, waarin een leuke draai wordt gegeven aan de speciale doppen van de groene Twisterflesjes.
Op Heineken.nl kunnen bezoekers ? door aan de Twister flesdoppen te draaien- muzieksamples van Bastian mixen en zo hun eigen dancetrack maken.
Als je de juiste samples met elkaar weet te combineren, kun je gratis de nieuwe single 'Groceries' van Bastian downloaden. Dit nummer is de voorbode van het nieuwe album van Bastian dat medio september uitkomt.
Heineken heeft vaker samengewerkt met Nederlandse artiesten, waaronder in september 2006 met de band Johan, die toen een Skype-concert gaf.
Voor dit project is gekozen voor samenwerking met Bastian. Hij weet volgens Heineken in zijn muziek vernieuwend doch herkenbaar gebruik te maken van de meest uiteenlopende samples.
De groene Heineken 25cl Twister was al verkrijgbaar in een 6-pack en 12-pack, maar nu dus ook in een 24-pack.
Voorlopig is het 24-pack alleen bij Albert Heijn te koop.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!