Buma Award Beste Originele Compositie in Reclame (ism Adformatie)
Componist Jesse Koolhaas voor Fashion's Dirty Little Secret
- Advertising Agency: The Ridley Scott Creative Group
Sizzer & DeWolff voor Skoda - Live Like You
- Advertising Agency: Optimist
Componist Merlijn Snitker voor Ace & Tate - Take Another Look
- Advertising Agency: Halal
Buma Award Beste Sync in Reclame (ism Adformatie)
Componisten Thomas Azier, Martin Gjerstad en Anouk Teeuwe voor DM Drogisterij – Die Veränderung beginnt in mir – 'It’s A New Day'
- Sync Agent: Bente de Jong
- Publisher: BMG, Kobalt
- Advertising Agency: ela productions GmbH
Componisten Beyoncé Knowles, Terius Nash, Adidja Palmer, Wesley Pentz, David Taylor, Nick van de Wall voor DNB – Girls Invest – 'Run the World (Girls)'
- Sync Agent: Bente de Jong
- Publisher: BMG, Warner Chappell, Sony ATV, CTM, Kobalt
- Advertising Agency: TRY
Componisten Stephanie Allen, Reynard Bargmann (Mucky), Richard Cowie, Idris Elba, Thomas Mackenzie Bell, Sean Paul voor Sainsbury’s Tu – Summer Of Love – ‘Boasty’
- Sync Agent: Justin Hendrik
- Publisher: Maktub Music Publishing
De Reclamemuziek Awards zijn onderdeel van de Buma Awards Music in Media. Bij deze prestigieuze muziek-vakprijzen worden prijzen toegekend in zeven categorieën, variërend van beste muziek in film en in tv-series’ tot en met beste muziek in games.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!