Decision Makers Survey wil kennis uitbreiden

Decision Makers Survey (DMS) wil zich ontwikkelen tot kenniscentrum en meer diensten aanbieden. Swantje Brennecke is daarom als directeur aangesteld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Brennecke tijdens het seminar over zakelijke beslissers deze week in Amsterdam

Naast kwantitatief onderzoek, dat door Intomart GfK wordt uitgevoerd, wil de stichting zich ook op kwalitatief onderzoek gaan richten. Daarnaast gaat het workshops organiseren, wil het een digitaal loket openen en zoekt het samenwerking met universiteiten en hogescholen. Voorafgaand aan de nieuwe diensten zal DMS bij adverteerders, bureaus en exploitanten peilen aan welke informatie behoefte is.

‘Ons motto is “Stay Hungry, Stay Foolish”, om met Steve Jobs te spreken’, aldus Brennecke. ‘Dit jaar staat het in het teken van echte insights. Kennis die niet in de kast of inbox zal verstoffen, maar direct toepasbaar is in de marketingpraktijk. Kennis waarmee we uiteindelijk effectiever en relevanter met de zakelijke doelgroep communiceren.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie