1. 14 foute verkiezingsaffiches
Een artikel van onze zustertitel Communicatie die we als blog op MarketingOnline plaatsten werd ook graag gelezen door marketeers.
2. Een vleugje inhoud met een zweem van sensatiezucht
Blogger Roel Stavorinus schreef dat hij soms ernstig twijfelt aan de kwaliteit van de journalistiek. Dat was het zeker het geval in de kwestie van de nieuwe huisstijl van de stad Amsterdam.
3. Wat zijn de marketingtrends voor 2014?
Aan het begin van het jaar zijn we altijd benieuwd naar de trends voor het komende jaar. Norbert Mirani zette ze op een rij.
4. 5 dingen die u van Action kunt leren
Action is verkozen tot Beste Winkelketen van 2014. Terecht, vond blogger Ronald Laan. Hij gaf ons vijf learnings van Action.
5. Top 10 opmerkelijke klantbeloften
10 klantbeloften die je inspireren, aan het denken zetten of voor een glimlach zorgen. Marc Westeneng zette ze in een blog.
6. Klantbeloften: 7 do's and don'ts
Ook van de hand van Marc Westeneng. 'Volkswagen, Jumbo en veel andere bedrijven communiceren servicebeloften aan hun klanten. Niet voor niets.'
7. Waarom de Blue Ocean-strategie een gevaarlijke koers is
Er zijn twee hoofdwegen die tot marktleiderschap leiden. Meer smaken zijn er niet, schreef Roland van Kralingen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!