De 7 populairste blogs van 2014

7 juweeltjes op MarketingOnline.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

1. 

Een artikel van onze zustertitel Communicatie die we als blog op MarketingOnline plaatsten werd ook graag gelezen door marketeers.

2. 

Blogger Roel Stavorinus schreef dat hij soms ernstig twijfelt aan de kwaliteit van de journalistiek. Dat was het zeker het geval in de kwestie van de nieuwe huisstijl van de stad Amsterdam.

3. 

Aan het begin van het jaar zijn we altijd benieuwd naar de trends voor het komende jaar. Norbert Mirani zette ze op een rij.

4. 

Action is verkozen tot Beste Winkelketen van 2014. Terecht, vond blogger Ronald Laan. Hij gaf ons vijf learnings van Action.

5. 

10 klantbeloften die je inspireren, aan het denken zetten of voor een glimlach zorgen. Marc Westeneng zette ze in een blog.

6. ;s and don&;ts

Ook van de hand van Marc Westeneng. &;Volkswagen, Jumbo en veel andere bedrijven communiceren servicebeloften aan hun klanten. Niet voor niets.&;

7. 

Er zijn twee hoofdwegen die tot marktleiderschap leiden. Meer smaken zijn er niet, schreef Roland van Kralingen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie