Coca Cola zet dans app in tegen overgewicht

Just Dance Now-campagne van Coca-Cola en Ubisoft.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Enkele maanden geleden zijn Coca Cola en Ubisoft een campagne gestart, waarbij de nieuwe mobiele game ‘Just Dance Now’ wordt gepromoot. Nederland is nu aan de beurt met een grootschalige campagne op onder andere treinstations. Op slanke 250ml limited edition blikjes ‘Coca-Cola’ en ‘Coca-Cola Zero’ staat een QR code die verwijst naar de mobile dance game. Coca-Cola wil hiermee tieners aanzetten tot beweging en een actieve levensstijl. Uit onderzoek van de frisdrankfabrikant is namelijk gebleken dat 86% van de 3.000 ondervraagde Europese consumenten denkt dat zwaarlijvigheid voornamelijk door inactiviteit wordt veroorzaakt.

De ‘Just Dance Now’ app is een mobiele versie van de zeer populaire console game. Tijdens de introductie worden meer dan 50 nummers beschikbaar gesteld, inclusief de grootste hits uit eerdere Just Dance-games, waaraan iedere week nieuwe nummers worden toegevoegd. Interessante feature in de Just Dance Now app is de HealthKit-ondersteuning. De calorieën die je met Just Dance hebt verbrand, worden meteen toegevoegd aan je fitness-activiteit in je HealthKit-app. 

‘Just Dance Now’ is gratis te downloaden via de iPhone en.

 Just Dance Now video promo:

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie