Clear Channel Hillenaar breidt salesafdeling uit

Wegens groei breidt buitenreclame-exploitant Clear Channel Hillenaar de salesafdeling uit met vijf werknemers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bas van Kesteren (27) is begonnen als Sales Assistant voor de Automotive en Travel branche. Voordat hij bij Clear Channel begon, werkte hij tweeëneenhalf jaar voor de Rabobank en anderhalf jaar bij particulieren. Hij heeft ook nog een jaar als commercieel ondersteuner gewerkt, waarvoor hij zich bezig hield met zakelijke kredietverstrekking.

Claudia Litz (33) werkt als Local en National Sales Assistent voor Clear Channel Hillenaar. Voordat ze bij Clear Channel begon, was ze werkzaam bij Nationale Nederlanden. Hier hield ze zich bezig met de claimbehandeling van inkomstenverderving bij langdurige arbeidsongeschiktheid.


Van links naar rechts: Bas van Kesteren, Claudia Litz, Floor Seelen, Romée Schadd en Tessa Dijkstra

Floor Seelen (25) is gestart als Sales Assistant voor arbeidsmarktcommunicatie bureaus, recruitment en cosmetica branche. Na haar studie Communicatie heeft ze gewerkt voor een PR bureau in Den Haag. Het bereiken van een doelgroep door middel van campagnes is haar dus niet onbekend.

Romée Schadd (22) is bij Clear Channel Hillenaar aan de slag gegaan als Sales Assistant voor diverse branches. Voordat ze bij Clear Channel Hillenaar aan de slag ging, werkte ze als verkoopmedewerker bij een sportwinkel.

Tessa Dijkstra (29) werkt als Sales & Marketing Executive bij Clear Channel Hillenaar. Vijf jaar geleden liep zij al stage op de marketing- en communicatie afdeling. Daarna heeft ze gewerkt als Marketing Coördinator bij Fashion Solution en bij een werving- en selectiebureau in de mode- en lifestylebranche.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie