Center Parcs gaat per 1 januari in zee met Mindshare voor de mediastrategie, -planning en inkoop voor de nieuwe campagne(s) in Nederland, België en Duitsland.
Ruud de Langen, ceo Mindshare: 'We gaan voor Center Parcs een mediastrategie ontwikkelen gebaseerd op scherpe consumer journey inzichten.'
Andres Neira de Back, marketing director Center Parcs Europe: 'We zijn ervan overtuigd dat de inzet van Mindshare een positieve bijdrage heeft in het succes van onze campagnes.'
Het account was in handen van Havas Media.
Center Parcs begon onlangs een nieuwe internationale campagne, gemaakt door Ogilvy & Mather Amsterdam waarin het karakter Mr. Wings centraal staat.
Meer nieuwe klanten
Recent won Mindshare al het account van Ubisoft en koos Unilever ervoor het contract met het bureau voor drie jaar te verlengen. Naar verluidt is Mindshare ook in de race voor het Achmea-account, een van de meest prestigieuze accounts van dit moment.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!