Het programma biedt inspiratie, geheimen en hands-on-tools om beter te kunnen leidinggeven, motiveren, verkopen en niet te vergeten innovatieve campagnes te maken.
Kevin Allen (McCann-Erickson, Interpublic Group en Lowe Worldwide) is aangesteld als decaan van de opleiding.
Het programma:
Leading the Team – creating a bravery culture
Digging for the Gold – unearthing the motivating desire for the brand and client
The Killer Brief – creating the idea, for the idea
Spotting the Genius – inspiring idea development
Bringing it Home – selling your idea to win
Making it Great – executing the ‘product’ as big as the idea
Andere opleidingen gedurende de Filmweek zijn: Cannes Creative Academy for Young Marketers (voor marketeers en brandmanagers onder de 30), The Young Lions Creative Academy (voor creatieven onder de 29 die al werkzaam zijn in de branche) en de Roger Hatchuel Academy (voor studenten in de richtingen reclame, marketing, communicatie en ontwerp).
Aanmelden kan via de website van Cannes Lions.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!