Door: Bas Welling
Frank de Ruwe (Natwerk) en Mathys van Abbe (MobyPicture) doen een wedstrijdje wie het onhandigst over een stoel kan springen
AKQA's Rob McIntosh kijkt voorbij de horizon, en ziet dat de toekomst van reclame vooral om innovatie gaat.
Duitse cultregisseur Charley Stadler (check zijn vrolijke website) lacht nog een keer hartelijk om zijn eigen reel
De hele dag inhoudelijk over je vak praten is ontzettend vermoeiend.
Authenticiteit is het woord van Cannes 2014. En Laurens Orij (Crabsalad) is daar de verpersoonlijking van.
Jurylid Roel Welling probeert tijdens zijn pauze de journalistieke moves van journalist Nils Adriaans (Creatie/Adformatie) te ontwijken.
Hier zag je het voor het eerst: the backie is the new selfie.
Blijkbaar hebben ze ook in Denemarken een Joep Beving (MassiveMusic).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!