Op de barricades voor gewetensvoller reclame maken.
Donderdagavond organiseren ADCN en Adformatie een vakinhoudelijk debat over ‘Reclame met inhoud’. Roel Welling van Wefilm doet een voorzet.
Het jaarlijkse reclamefeestje in Zuid-Frankrijk is weer in volle gang. Adformatie vroeg Wefilm om de camera ter hand te nemen en de sfeer vast te leggen.
De quadkopter maakt dure hoogwerkers en helicopters voor luchtshots in commercials overbodig.
Nu het festivalseizoen begonnen is weten we zo langzamerhand wat dit jaar het beste werk van Nederland was. Maar hoe zit dat internationaal? Wat zijn de grote kanshebbers op het gebied van Film Craft?
De 254 ADCN nominaties zijn bekend, het aftellen tot Paradiso is begonnen. Laten we vast eens opwarmen: wie zijn de favorieten, wie zijn de outsiders en wie hebben de finale niet gehaald? Niet om het eggie – daar hebben we de jury voor – maar gewoon lekker onschuldig speculeren om de voorpret op te wekken.
De Google Glass, de Oculus Rift en de Kinect. Nieuwe innovatieve gadgets die de aandacht trekken. Maar kunnen ze ook het medium film veranderen? Misschien de Panono wel, een ogenschijnlijk onbelangrijke gadget. Maar wat als we hem één stapje verder trekken?
15 inwoners. Geen wetten. “Ultiem geluk of complete chaos.” We gingen er eens lekker voor zitten om het nieuwe paradepaardje van John de Mol flink de grond in te stampen.
Lexus kwam deze maand met de eerste film over drones. Ik ben in de wereld van deze nieuwste technische innovatie gedoken.