(Campagne) Harman #JBLpassion met Wesley Sneijder en Jérôme Boateng

De audio-specialist wil de JBL-hoofdtelefoons in de Nederlandse retail bekender maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De nieuwe marketingcampagne voor het merk JBL heeft als thema “Show your Passion” (). Wesley Sneijder en Jérôme Boateng zijn de JBL brand ambassadeurs voor deze campagne, waarbij ‘de traditionele voetbalrivaliteit tussen Nederland en Duitsland naar voren komt’.

De geïntegreerde merkcampagne wordt ondersteund met aanvullende activiteiten in diverse mediasegmenten en op de winkelvloer, waarbij de focus ligt op de JBL hoofdtelefoons.

Thematische POS-materialen, zoals stickers en displays zullen worden ingezet. De merkambassadeurs richten zich in de campagne op lifestyle onderwerpen  als ‘passie voor voetbal’ en ‘muziek’.

De retailaanpak wordt ondersteund door een betaalde mediacampagne die zowel online, in print als out-of- home uitgerold zal worden in geselecteerde regio’s.

Verder wordt pr, en bloggers outreach ingezet met als doel een viraal effect te creëren voor de campagne, die online te volgen is via . Hiervoor is een ontwikkeld.

;Show your Passion&; with Wesley Sneijder -- Behind the scenes

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie