De nieuwe campagne van C&A 'Today's Look is' wordt uitgerold over 21 landen.
C&A had naar eigen zeggen in het begin het verlangen om kwaliteitskleding aan te bieden aan ‘de man in de tram’, maar heeft nu als doel vrouwen te inspireren in alle facetten van haar leven: in haar achtertuin, op het strand. Die boodschap wordt ondersteund door uitspraken als ‘Today’s Look is for that Friday feeling, even if it’s Monday' en ’Today’s look is for the dog walk, not the catwalk’.
C&A koos in juni 2014 na ruim een jaar bij DDB & Tribal voor KesselsKramer als strategisch - en creatief communicatieadviesbureau.
Credits
Creative direction: Erik Kessels en Dave Bell
Art direction: Gijs van den Berg, Erik Kessels
Copy: Dave Bell
Strategy: Matthijs de Jongh, Corinne Genestay
Producer: Marco van Prooijen
Production: Knucklehead
Director: Charlie Crane
Photography: Thirza Schaap
Offline editing: Cut + Run, London
Offline editor: Eve Ashwell
Color correction: Finish, London
Online: Meip Wijn
Muziekcompositie: Cablejuice Amsterdam
Composer: Chico Lemos De Sousa Barbosa