Premium

BSUR introduceert Peperami-icoon 'the Animal' in Duitsland en de Benelux

Het Nederlandse bureau dat de ex-Unilever merken BiFi en Peperami toevertrouwd kreeg voor Europa en het Midden Oosten, wist wel raad met het reclame-icoon.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jack Link’s International nam BiFi en Peperami begin 2014 over en wees BSUR Amsterdam aan als lead strategic and creative agency voor Europa en het Midden Oosten, met de opdracht de merken te &;harmoniseren&;. 

Sommige mensen vreesden dat dit harmoniseren het einde zou betekenen van &;the Animal&;, die de Engelse langlopende en veelbekroonde Peperami-campagnes iconisch had gemaakt. 

Maar hij is helemaal terug en wordt nu ook geïntroduceerd in Duitsland en de Benelux:

 

Vorige maand werd the Animal &;geherintroduceerd&; in Londen. 

De promo:

 

 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie