Dream + Reach werd in oktober 2014 gepubliceerd ter ere van de vijftigste verjaardag van het audiobedrijf.
Aan de korte documentaire - gemaakt door Academy Award-winnaar Morgan Neville - is een 'interactieve laag' toegevoegd, die toegang geeft tot informatie en archieven die nog niet eerder zijn gedeeld door Bose. Met de interactieve documentaire wil Bose zijn verhaal bekender maken onder het grote publiek.
MediaMonks
De interactieve vertaalslag is gerealiseerd door MediaMonks, die met de interactieve functionaliteiten wil laten zien hoe film en technologie elkaar kunnen versterken. De vernieuwde documentaire is gemaakt in de huisstijl en design van de website van Bose.
'De documentaire en de bijbehorende site zijn ontwikkeld om mensen het verhaal van Bose te laten ontdekken, en om extra informatie te bieden waar de kijker dat wil.', aldus Jouke Vuurmans, Executive Creative Director MediaMonks. 'Alles wat je ziet in de documentaire is digitaal verrijkt met extra content die je meer leert - en vertelt - over het verhaal en de wetenschap achter Bose's bekendste producten'.
De interactieve film is via deze link te bekijken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!