Er is geen pitch aan vooraf gegaan.
Tijdens de internationale Business Travel Show in Londen - met zo'n 3.500 bezoekers uit de reisbranche - werd de campagne afgetrapt met een interactieve installatie waarbij de nieuwe service werd aangekondigd. 'Booking.com is koploper op het gebied van slimme online technieken en weet deze relevant in te zetten. Iets wat goed aansluit bij de nieuwe weg die wij zijn ingeslagen op digitaal gebied', zegt Lodewijk van der Peet, managing director van BeyenMeyer.
Tweakers
Tweakers koos 'na een intensieve pitch' tussen drie bureaus eveneens voor BeyenMeyer. Technologieplatform Tweakers heeft de ambitie om haar naamsbekendheid te vergroten onder een breder publiek met interesse voor technologie. De omni-channel campagne die Beyenmeyer ontwikkelt, moet er mede voor zorgen dat dit doel wordt bereikt.
Fréderique van de Poll van Tweakers: ‘We hebben unaniem voor BeyenMeyer gekozen omdat de blik van BeyenMeyer op het merk Tweakers ons heeft uitgedaagd en ons ook een beetje uit de comfortzone heeft getrokken. Dat heeft geresulteerd in een aanpak waarvan wij denken dat het de meeste kans heeft om onze ambitieuze doelstellingen te halen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!