De drie publieke zenders behaalden in week 1 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 31,9 procent. In de avond was dat 34,9 procent. RTL Nederland had een marktaandeel van 25,8 procent, in het avondtijdvak 32 procent. De zenders van SBS kwamen uit op 12,0 en ’s avonds 14,6 procent.
De BrandDeli-zenders (Be Viacom, Discovery Networks Benelux en FOX International Channels) kwamen samen over de gehele dag uit op 5,5 en ’s avonds op 11 procent.
Boer Zoekt Vrouw Internationaal blijft een enorme hit met 3.903 miljoen kijkers. Het NOS Journaal van zondag had bijna 3 miljoen kijkers en de eerste aflevering van Wie Is De Mol? trok 2.455.000 kijkers.
In week 1 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 233 minuten.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!