De Bijenkorf lanceert naar aanleiding van het 140-jarig jubileum op dinsdag 23 maart aanstaande, een eenmalige collectie in beperkte oplage. De collectie bevat ruim 100 speciaal ontworpen producten, alle geïnspireerd op de Bijenkorf identiteit, door onder meer Diesel, Daryl van Wouw, Ray-Ban, Floris van Bommel, Arma, Hans Ubbink, Softline, Tommy Hilfiger, DKNY, Armani, Fred de la Bretonière, Evian en Blond. De zogeheten ‘Special Edit140ns’ zijn vanaf dinsdag 20 april verkrijgbaar in alle filialen en via de online shop op www.debijenkorf.nl.
De jubileumglossy ‘Inspirat140n’ wordt dinsdag 20 april, tijdens een speciale koopavond, in de filialen van de Bijenkorf gelanceerd. Bijdragen aan het magazine worden geleverd door onder meer Li Edelkoort, Piet Paris, Wendelien Daan, Tommy Hilfiger, Leonard Lauder en Stefano Marzano.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!