De tv-commercial met Normaal's Bennie Jolink wordt vandaag voor het eerst uitgezonden. De boodschap: SNS gaat rente geven op je betaalrekening.
Vorige week maakte SNS Bank bekend het roer radicaal om te gooien met een nieuwe campagne - ‘Heel normaal SNS' van FHV BBDO - logo en nieuwe winkels.
In een persbericht meldde SNS Bank dat ze ‘geleerde lessen van de afgelopen jaren in een duidelijke visie op de toekomst vertaalt’ en terug wil keren ‘vanuit haar sociale oorsprong’, naar de kernactiviteiten: 'eenvoudige betaal-, spaar- en hypotheekproducten met een duidelijk voordeel voor klanten'.
SNS belooft bestaande bankgewoontes te gaan doorbreken. ‘Geen onzinnige regels maar met menselijke gewoontes’.
Zo zullen klanten niet in een keuzemenu terechtkomen als ze bellen, maar krijgen ze een persoon aan de lijn die hen verder helpt. Ook is het de bedoeling dat er SNS-winkels (60 is de bedoeling) worden geopend, en kantoren niet gesloten. De bank wil in contact blijven met de klanten om te kijken wat er nog meer kan veranderen.
Morgen, 7 oktober, komt Patrick Kuijsters, Directeur Marketing en Online van SNS Bank, nadere tekst en uitleg geven tijdens Adformatie's 24Festival Battle over (valse) reclamebeloftes.
Credits tv-commercial
Bureau: FHV BBDO
Creatie: John de Vries, René Verbong
Creative Director: Mark Muller
Accountbehandeling: Elwira Stuur, Niels Heimens, Fiscal Peters
Strategie: Arnd Jan Gulmans
Verantwoordelijk bij SNS: Marketing- en communicatieteam SNS
Regisseur: Ismaël ten Heuvel
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
RTV FHV BBDO: Peter Burger
Postproductie: Captcha!
DOP: Martijn van Broekhuizen
Offline/editor: Martin Hijgelaar
Geluid: Jacco Lenstra (Alfred Klaassen)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!