Director Rebecca Eaves en haar team reizen door Europa met een missie: de Europese reclamesector naar Londen krijgen tijdens Advertising Week. Afgelopen donderdag waren ze in Amsterdam om Nederland een voorproefje te geven.
Sprekers
Tijdens een paneldiscussie gaven Simon Summerscales (72andsunny Amsterdam), Ivo Roefs (DDB & Tribal), Michael Vromans (DPDK) en Govaert Plesman (Spot X) hun visie op een paar belangrijke thema’s dit jaar. Ze hadden het over de rol van emotie in marketing, de impact van virtual reality en de toekomst van personalisatie.
"When you have too much personalisation, you never get surprise." Michael Vromans, @dpdk #AWRoadshow pic.twitter.com/ynNDPY5F7q
— Advertising Week (@advertisingweek) January 19, 2017
Bekijk hieronder de volledige discussie.
Inzicht
Deze thema’s worden ook besproken in Stockholm, Hamburg en Parijs. Eaves: ‘Met deze roadshow willen we niet alleen een voorproefje geven, maar ook inzicht krijgen in verschillende nationale markten. Op die manier hopen we in Londen een programma neer te zetten dat interessant is voor heel Europa.’
"Very confronting humor is something we like. We're Dutch. That's how we are." - Ivo Roefs, DDB #AWRoadshow pic.twitter.com/Q7aLYTrQpS
— Advertising Week (@advertisingweek) January 19, 2017
Advertising Week Europe vindt van 20 tot en met 24 maart plaats in Londen. In 2016 trok het bezoek zo'n 10.000 internationale bezoekers, zie hieronder het verslag.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!