Adobe en Accenture hebben hun samenwerking bekrachtigd in een driejarige overeenkomst. Deze behelst onder meer de samenstelling van een gespecialiseerd team, bestaande uit professionals met sectorkennis en experts op het gebied van digitale marketing en sales.
Dit team gaat oplossingen van Adobe Marketing Cloud integreren met digitale marketingdiensten van Accenture Interactive, onderdeel van Accenture Digital. Daarbij wordt ook de kennis van Accenture op het gebied van life science, gezondheidszorg en financiële dienstverlening ingezet.
Accenture investeert daarnaast in expertise op het gebied van diensten van Adobe om zo op grote schaal digitale marketingoplossingen te kunnen bieden. Uit een toelichtende tekst bij de overeenkomst tot samenwerking, blijkt dat deze zich richt zich op het ontwikkelen, verkopen en leveren van oplossingen die:
- Gericht zijn op het publiceren van content op grote schaal en campagnemanagement
- Bedrijfsresultaten ondersteunen van organisaties op het gebied van life science, gezondheidszorg, retailbanken en verzekeringsmaatschappijen
- Ontwikkeld zijn voor industrie-specifieke marketingprestaties en helpen bij het naleven van regelgeving binnen de industrie
- Klaar zijn voor gebruik, schaalbaar zijn en snelle implementatie en integratie met oplossingen van de klant ondersteunen
Glen Hartman, senior managing director voor Accenture Interactive North America: 'Organisaties hebben behoefte aan digitale marketingoplossingen die hun markten ondersteunen, snel kunnen worden uitgevoerd en helpen bij het realiseren van bedrijfsdoelen. Dit vereist een sterke samenwerking en innovatie tussen diensten en technologieaanbieders. Accenture en Adobe kunnen dit bieden.'
Matt Thompson, executive vice president, Worldwide Field Operations bij Adobe: 'De samenwerking met Accenture is een belangrijke stap naar het kunnen aanbieden van op maat gemaakte versies van Adobe Marketing Cloud die helpen bij de unieke behoeften van specifieke verticale industrieën.'
Adobe Marketing Cloud stelt ondernemingen in staat om big data te gebruiken om klanten en potentiële klanten effectief te bereiken en een band met hen op te bouwen via gepersonaliseerde marketing-content voor alle devices en digitale touch points. Het pakket omvat acht geïntegreerde oplossingen die marketeers een totaalpakket bieden aan marketingtechnlogoiën, op het gebied van analytics, web en app experience management, testing en targeting, advertising, audience management, video, social engagement en campagnemanagement. De koppeling met Adobe Creative Cloud maakt het eenvoudiger om direct creatieve assets in te zetten binnen alle marketingkanalen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!