Een ‘mystery guest’, een ondernemer die liever niet adverteert en bij voorkeur niets belooft maar bewijzen levert, completeert de Battle.
De Battle wordt in drie rondes aangejaagd door Adformatie’s Astrid Prummel en Joost Schrage, medeoprichter van De Zaak van Vertrouwen, dat de strijd wil aanbinden met ‘valse reclamebeloftes’, of die nu massamediaal of gericht worden verspreid.
Aad Kuijper, Astrid Groenewegen en de derde gast gaan op basis van stellingen en eerder gedane eigen uitspraken en blogs de strijd met elkaar aan. Na elke battle wijst het publiek een winnaar aan.
Uiteindelijk zal blijken of de centrale vraag van 24Festival ‘Will it Blend?’ met een ‘ja’ of ‘nee’ kan worden beantwoord.
Locatie: Stadsschouwburg. Tijd: 14.45-16.15 uur. Wil je erbij zijn? Koop dan nu een kaart en registreer je!
24Festival
24Festival is het jaarlijkse evenement waar professionals in design, reclame, fotografie, communicatie, marketing en media elkaar ontmoeten en inspireren met lezingen, workshops, met als hoogtepunt de uitreiking van de Effie, de prijs voor effectieve communicatie. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de BVA (Bond van Adverteerders) en de VEA (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus).
Programma
24Festival laat in 24Talks inspirerende sprekers aan het woord, zoekt de discussie in 24Labs en zet het creatieve proces onder druk in de 24Bootcamps. MKB-ers krijgen gratis communicatie advies tijdens 24Consult en jonge talenten een introductie op de praktijk tijdens 24Academy. Iedereen kan het beste werk van de wereld zien tijdens de Cannes Lions Night. Het festival wordt afgesloten met de uitreiking van de Effie Awards, de prijs voor effectieve communicatie. En dan is het feest!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!