Sanoma/SBS beginnen een nieuw e-commerce platform onder de naam happydeal.nl. Happy Deal stuurt - in tegenstelling tot veel andere dealsites - alléén aanbiedingen waar de consument om gevraagd heeft. Zo heeft iedere dag van de week een eigen thema waar de consument zich voor kan inschrijven. Bijvoorbeeld op maandag verzorging & gezondheid en op zaterdag een deal voor familie & kinderen.
De klant ontvangt op basis van inschrijving voor de verschillende dagthema's dan één keer per week, één aanbieding voor een topproduct, geselecteerd door Happy Deal. Consumenten kunnen zich natuurlijk voor meerdere thema's inschrijven.
Deals blijven voor een aantal dagen beschikbaar en de voorraad is live te volgen. Bezoekers kunnen tot een week terugkijken welke deals geboden zijn. Ook kunnen zij een week vooruitkijken, echter zonder de happy deal te zien.
Ronald Luijendijk is manager bij Happy Deal. Hij licht toe: 'Wij geloven in relevantie richting onze klanten. Er komt al heel veel op hen af op het gebied van kortingen en aanbiedingen. En met het grootste deel daarvan kan een consument niks. Happy Deal belooft in ieder geval dat je alleen die aanbiedingen krijgt waar je om hebt gevraagd en garanderen daarbij A-merk kwaliteit.'
Introductiecampagne
Happy Deal is een nieuw merk in Nederland. Online en op televisie loopt de komende weken een campagne.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!