In Movember bracht Mora de ‘Mora Stache’ op de markt, een ‘snacksnor’ die eerste verkrijgbaar was bij snackbar Le Luifel van het TV programma Utopia en daarna exclusief verkrijgbaar in de horeca. De snacksnorren – van kippenvlees in de vorm van een snor- vonden volgens Mora zelf gretig aftrek onder snackliefhebbers: ‘Ruim 60.000 Mora Staches gingen de toonbank over. Hiervan komt € 7.500,- ten goede aan de Movember Foundation, de stichting die aandacht vraagt voor de gezondheid van mannen over de hele wereld.’
Yvonne Schollaardt marketingmanager bij Mora: ‘Wij zijn erg blij dat we een mooi bedrag naar de Movember Foundation kunnen brengen met deze ludieke en vooral ook lekkere snack. Ook de selfie wedstrijd Say #Stacheee die we er op social media aan verbonden was een groot succes. Meer dan 150 grappige en originele selfies verschenen deze maand online. Wij ondersteunen de cafetaria’s in Nederland regelmatig met leuke initiatieven. En dan is het geweldig om te zien dat het bij onze snackfans aanslaat. Zeker als je daarmee ook nog een goed doel kunt steunen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!