Grolsch viert '400 jaar karakter'
De campagne 'Grolsch viert 400 jaar karakter' telt af naar de verjaardag op 11 mei.
In de campagne staan twee belangrijke pijlers voor Grolsch centraal: vakmanschap en karakter.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Grolsch gaat een reis door de tijd maken met mensen in de hoofdrol die het bedrijf groot hebben gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagHistorie
Naast diverse evenementen introduceert Grolsch vanaf april speciale producten en verpakkingen die consumenten meevoeren in de historie van de brouwerij.
Ook lanceert het biermerk een nieuwe tv-commercial.
Vanaf vandaag telt Grolsch af naar de verjaardag op 11 mei. Dat is zichtbaar op de gevel van de brouwerij in Enschede en via de website van Grolsch. Om exact 16.15 zal de teller op nul staan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid