Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch viert '400 jaar karakter'

De campagne 'Grolsch viert 400 jaar karakter' telt af naar de verjaardag op 11 mei.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne staan twee belangrijke pijlers voor Grolsch centraal: vakmanschap en karakter.

related partner content for mobile comes here

Grolsch gaat een reis door de tijd maken met mensen in de hoofdrol die het bedrijf groot hebben gemaakt.

Historie

Naast diverse evenementen introduceert Grolsch vanaf april speciale producten en verpakkingen die consumenten meevoeren in de historie van de brouwerij.

Ook lanceert het biermerk een nieuwe tv-commercial.

Vanaf vandaag telt Grolsch af naar de verjaardag op 11 mei. Dat is zichtbaar op de gevel van de brouwerij in Enschede en via de  van Grolsch. Om exact 16.15 zal de teller op nul staan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in