Overslaan en naar de inhoud gaan

World of Blue (WNF) ‘wint’ Reclamemuziek Top-20

‘World of Blue’ uit de gelijknamige commercial van het Wereld Natuurfonds Fonds (WNF) is het meest populaire reclamenummer van 2014.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Muziek in reclame leeft, zo mogen we wel stellen na de overweldigende response op de Adformatie Reclamemuziek Top-20 van 2014. Liefst 1385 mensen (telling t/m 29 december) brachten de afgelopen twee weken hun stem uit op één van de twintig nummers in met &;We love Reclame&; samengestelde shortlist. Daarnaast werd het initiatief volop gedeeld via Twitter en Facebook (bijna 2100 x), terwijl het ook in de media de nodige andacht heeft gekregen. Zo werd het bericht over de verkiezing die het onder de aandacht bracht van zijn fans.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in