Het label Tiny Riot zal zich volledig focussen op videocontentstrategieën voor de digitale markt. Veel merken zien deze markt zich ontwikkelen, maar hebben onvoldoende in-house expertise om een goede strategie neer te zetten.
‘Dat willen we doen door te denken en te werken vanuit digitale formats en door eigen digitale merken te creëren, als bijvoorbeeld het online magazine Bedrock.nl (in samenwerking met Wayne Parker Kent)’, vertelt Arthur Clement, general manager Tiny Riot. 'We hebben daarvoor genoeg expertise op het gebied van creatieve videocontent en ervaring met het uitwerken van long tail videostrategieën.’
Digitale formats
Tiny Riot heeft de afgelopen anderhalf jaar meer eigen digitale merken opgebouwd, als YouTube-kanalen Kleintjes en DJ Nigel Lakefield. Daarnaast produceert Tiny Riot formats voor LINDA.tv en fungeert het label als creatief adviseur van influencers als Gekke Markie, Serena Verbon en Laura Ponticorvo. Op campagneniveau werkt Tiny Riot inmiddels samen met Samsung (The Next Film Project – in samenwerking met Wayne Parker Kent), Center Parcs en Defensie.
Foto: DTZ Zadelhoff
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!