Blue Circle, FourOne.Media en No Pictures Please starten digitaal label Tiny Riot!

De FremantleMedia-labels willen gezamenlijk inspelen op het veranderende kijkgedrag.

Het label zal zich volledig focussen op videocontentstrategieën voor de digitale markt. Veel merken zien deze markt zich ontwikkelen, maar hebben onvoldoende in-house expertise om een goede strategie neer te zetten.

‘Dat willen we doen door te denken en te werken vanuit digitale formats en door eigen digitale merken te creëren, als bijvoorbeeld het online magazine (in samenwerking met Wayne Parker Kent)’, vertelt , general manager Tiny Riot. &;We hebben daarvoor genoeg expertise op het gebied van creatieve videocontent en ervaring met het uitwerken van long tail videostrategieën.’

Digitale formats

Tiny Riot heeft de afgelopen anderhalf jaar meer eigen digitale merken opgebouwd, als YouTube-kanalen  en . Daarnaast produceert Tiny Riot formats voor LINDA.tv en fungeert het label als creatief adviseur van influencers als Gekke Markie, Serena Verbon en Laura Ponticorvo. Op campagneniveau werkt Tiny Riot inmiddels samen met Samsung (The Next Film Project – in samenwerking met Wayne Parker Kent), Center Parcs en Defensie.

Foto: DTZ Zadelhoff

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie