Wereldwijde media review Johnson & Johnson
Johnson & Johnson heeft na een review van de creatieve bureaus nu besloten om een media review te houden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ad Age meldde eerder deze week dat na een review van de reclameaccounts is besloten verschillende accounts te consolideren bij BBDO en DDB (Omnicom Group) en WPP Group's JWT. Daarmee verliezen Interpublic en Mother verschillende accounts. Nu vindt Johnson & Johnson het tijd voor een mediareview.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Duidelijk is dat Interpublic zijn media business behoudt (onder andere in de VS). Volgens J&J marketingbaas Kim Kadlec wordt over een paar weken duidelijk welke bureaus de media-accounts in Europa, Midden_Oosten en Afrika gaan krijgen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJohnson & Johnson is eigenaar van merken als OB, Listerine, Nicorette en RoC.
Bron: Ad Age.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid