Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldwijde media review Johnson & Johnson

Johnson & Johnson heeft na een review van de creatieve bureaus nu besloten om een media review te houden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ad Age meldde eerder deze week dat na een review van de reclameaccounts is besloten verschillende accounts te consolideren bij BBDO en DDB (Omnicom Group) en WPP Group's JWT. Daarmee verliezen Interpublic en Mother verschillende accounts. Nu vindt Johnson & Johnson het tijd voor een mediareview.

related partner content for mobile comes here

Duidelijk is dat Interpublic zijn media business behoudt (onder andere in de VS). Volgens J&J marketingbaas Kim Kadlec wordt over een paar weken duidelijk welke bureaus de media-accounts in Europa, Midden_Oosten en Afrika gaan krijgen.

Johnson & Johnson is eigenaar van merken als OB, Listerine, Nicorette en RoC.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in