Wall Street Journal weg bij Omnicom
The Wall Street Journal neemt afscheid van Omnicom Group en gaat voortaan intern reclamecampagnes ontwikkelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
The Wall Street Journal moet bezuinigen vanwege slechte resultaten. Daarom vertrekt de krant na vier jaar bij Goodby, Silverstein & Partners, San Francisco (Omnicom Group). Het account is volgens Brandrepublic rond de 23 miljoen dollar waard. Volgens een woordvoerder van Dow Jones (eigenaar van WFJ) focust de krant zich voorlopig op handelscampagnes die intern gemaakt worden. Het is onbekend of de stap ook effect heeft op het Europese account dat door het Londense Scholz & Friends wordt behandeld.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid