Waarom verpakkingsdesign?
Willem van Roozendaal, creative director van BRUMDESIGN, stuurde onze deze foto.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hij mailt: ‘Onlangs was ik in Taoramina op Sicilië. Daar trof ik de volgende leuke ijswinkel aan. Daar heb ik het lekkerste fruitijsje ooit gegeten. Nu worden deze ijsjes altijd verpakt, zo niet deze keer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Het is verbluffend om te zien wat voor effect dit kan hebben. Ik stond te watertanden voor de vitrine.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Als verpakkingsontwerper adviseer ik ditmaal dan ook geen verpakking, hou het zo. Maar als ze ooit dit superijs over de grens willen brengen sta ik vooraan in de rij om het beste design ooit te maken, want dat verdienen ze.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid