Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouwen kopen anders op het internet dan mannen

Mannen oriënteren zich uitgebreider op internet dan vrouwen voordat ze wat kopen. Vrouwen kopen directer en bewuster.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vrouwen zijn zich ook meer bewust van de veiligheidsrisico’s. Vrouwen willen de artikelen toch graag zien en voelen. Mannen kopen zeker andere dingen dan vrouwen, die ook meer verkoopondersteuning van bijvoorbeeld een callcenter behoeven. Vrouwen kopen verder vooral thuis en mannen op het werk.

related partner content for mobile comes here

In zijn nieuwe boek ‘e-Strategy. Rules of the Game’ laat Cor Molenaar de verschillen in aankoopgedrag van mannen en vrouwen via het web aan bod komen. Het boek, dat begin november uitkomt, laat echter vooral zien dat voor het implementeren van een e-strategie alle bedrijfsdoelstellingen op de helling moeten. Organisaties zullen zich meer dan ooit eerder moeten laten leiden door de wensen van de klant. Door alle nieuwe technologische mogelijkheden wordt het wereldbeeld weer transparant, beweert Molenaar. De contacten kunnen weer direct zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in