Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen lanceert gezelschapsspel op Facebook

Volkswagen heeft een live gezelschapsspel op Facebook gelanceerd, Het Grote Volkswagen Dobbalspel. De campagne werd door Achtung!…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volkswagen heeft een live gelanceerd, . De campagne werd door Achtung! ontwikkeld.

related partner content for mobile comes here

Met hulp van een redactie introduceert presentator Maxim Hartman alle kandidaten persoonlijk. Zij kunnen ouderwets dobbelen met een 350-zijdige dobbelsteen, die de schoonste Volkswagen modellen representeert.

Volkswagen wil met de campange zijn 'schone modellen' onder de aandacht brengen. Het spel is bedoeld mensen te helpen kiezen. Showmaster Maxim Hartman rolt voor iedere kandidaat een speciaal ontwikkelde dobbelsteen. Met behulp van een redactie, die 4 weken lang 16 uur per dag beschikbaar is, reageert Maxim Hartman op de persoonlijke foto's van de kandidaten en hun vrienden. Degene die de schoonste modellen werpt, maakt kans op een nieuwe Volkswagen up.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in