Volkswagen lanceert gezelschapsspel op Facebook
Volkswagen heeft een live gezelschapsspel op Facebook gelanceerd, Het Grote Volkswagen Dobbalspel. De campagne werd door Achtung! ontwikkeld.
Met hulp van een redactie introduceert presentator Maxim Hartman alle kandidaten persoonlijk. Zij kunnen ouderwets dobbelen met een 350-zijdige dobbelsteen, die de schoonste Volkswagen modellen representeert.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVolkswagen wil met de campange zijn 'schone modellen' onder de aandacht brengen. Het spel is bedoeld mensen te helpen kiezen. Showmaster Maxim Hartman rolt voor iedere kandidaat een speciaal ontwikkelde dobbelsteen. Met behulp van een redactie, die 4 weken lang 16 uur per dag beschikbaar is, reageert Maxim Hartman op de persoonlijke foto's van de kandidaten en hun vrienden. Degene die de schoonste modellen werpt, maakt kans op een nieuwe Volkswagen up.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid