Warme chocomelhanden op het Leidseplein
Het Amsterdamse Leidseplein is deze maanden volgebouwd met ruwhouten vreetschuurtjes vol Belgische wafels en Duitse braadworsten.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Maar in de experimenteerabri van JCDecaux kunnen reizgers de handen warmen aan een billboard van Chocomel. Wie zijn handen op de daarvoor bestemde uitsparing in de mok legt, krijgt het meteen lekker warm. Nu maar hopen dat degene voor je niet net een vette bratwurst naar binnen heeft gewerkt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Reclamebureau DDB bedacht dit handgebaar voor Friesland Campina, en het werd uitgevoerd door Kinetic, MEC en JCDecaux Innovate.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens de bedenkers sluit deze spectacular 'naadloos aan bij de merkidentiteit van Chocomel, de huidige campagne rond de pay-off 'lekker warm' en de opwarmtips op de verpakking en op www.chocomel.nl'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid