Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever hoofdsponsor Concertgebouworkest

Unilever is voor een periode van vijf jaar de nieuwe hoofdsponsor van het Koninklijk Concertgebouworkest.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het concern vindt dat de overeenkomst met het Concertgebouworkest bij zijn ambitie past. Volgens een woordvoerder zijn er overeenkomsten: 'kwaliteit, toptalent, passie, leiderschap en diversiteit'. Algemeen directeur Jan Raes van het : 'Ik kijk uit naar de uitwisseling van kennis en talent en verwacht een zeer vruchtbare samenwerking.'
Unilever noemt geen sponsorbedrag. De sponsors van het orkest dragen samen circa 5% bij aan de inkomsten van het ensemble. Deze gelden worden onder meer gebruikt voor het aantrekken van - dure - gastdirigenten en solisten.
In de afgelopen jaren zag het orkest een aantal belangrijke sponsors vertrekken, zoals Sara Lee/DE, Nuon en Philips.

related partner content for mobile comes here

Bron: Het Financieele Dagblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in