
Het blad wordt huis aan huis verspreid en verschijnt viermaal per jaar. De winkelformule is onlangs gerestyled en wil via dit gratis medium zijn sterke punten voor het voetlicht brengen. Hubo heeft bijna 200 vestigingspunten in heel Nederland. Om alle (potentiële) klussers binnen dit verspreidingsgebied te bereiken, heeft Hubo voor De Klussy een oplage van 1 miljoen exemplaren vastgesteld.
De retailer zegt zich te onderscheiden in de markt met vakmanschap, professionaliteit, een persoonlijke benadering en informatieverstrekking van hoog niveau. 'Deze formulepijlers komen in De Klussy nadrukkelijk tot uiting in de artikelen, producttesten, aanbiedingen en wannahaves', vertelt Hans van Hooren, manager marketing en communicatie DGNretail. 'Dit magazine moet ertoe bijdragen dat klanten keer op keer terugkomen.'
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHet magazine is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Pluspoint.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee