TomTom op zoek naar een nieuw verhaal (brandbarometer)
TomTom waarschuwde eind juni dat de winst dit jaar lager zal uitvallen. De producent van losse navigatieapparatuur (PND’s) is daarmee de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
TomTom waarschuwde eind juni dat de winst dit jaar lager zal uitvallen. De producent van losse navigatieapparatuur (PND’s) is daarmee de hekkensluiter in de brandbarometer. De voormalige publiekslieveling eindigt op nummer vijftien. Door de teruglopende markt voor elektronica, de toenemende concurrentie van Smartphones en het aanbod van goedkopere PND producten zorgt ervoor dat de markt krimpt, de winst verdampt. Beleggers zijn geschrokken. Maar er is meer aan de hand met Tomtom. Het heeft namelijk geen verhaal meer. Naar Brandbarometer.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid