Nieuwe campagne Stichting Kindermisbruik Nee!
Veel ouders gaan het onderwerp kindermishandeling angstvallig uit de weg. Met de tv-campagne worden ze met de neus op de feiten gedrukt: misbruik komt vaker voor dan je denkt en jij hebt een verantwoordelijkheid bij de bescherming van je kinderen. Om ouders daarbij te helpen krijgen ze vervolgens op www.kindermisbruiknee.nl korte, eenvoudige boodschappen aangeboden, waarmee ze hun kinderen kunnen voorlichten. De campagne is ontwikkeld door Grey.
In de commercial is een vrouw aan het woord over haar ‘eerste keer’. Aan het eind van de film blijkt waarom deze ervaring onvergetelijk is; ze was vijf toen het gebeurde. De commercial is vanaf deze week te zien bij de publieke omroepen en de zenders van SBS en RTL en op YouTube.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaCharles Stomphorst, mede-oprichter van Stichting Kindermisbruik Nee!: ‘In Nederland onderschatten veel mensen hoe groot het risico van misbruik is. Bijna 40 procent van de meisjes onder de zestien heeft met een vorm van misbruik te maken gehad.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid