Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Stichting Kindermisbruik Nee!

Deze week start een campagne van de Stichting Kindermisbruik Nee! De campagne heeft als doel het taboe van kindermisbruik tussen ouders en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel ouders gaan het onderwerp kindermishandeling angstvallig uit de weg. Met de tv-campagne worden ze met de neus op de feiten gedrukt: misbruik komt vaker voor dan je denkt en jij hebt een verantwoordelijkheid bij de bescherming van je kinderen. Om ouders daarbij te helpen krijgen ze vervolgens op korte, eenvoudige boodschappen aangeboden, waarmee ze hun kinderen kunnen voorlichten. De campagne is ontwikkeld door Grey.

related partner content for mobile comes here

In de commercial is een vrouw aan het woord over haar ‘eerste keer’. Aan het eind van de film blijkt waarom deze ervaring onvergetelijk is; ze was vijf toen het gebeurde. De commercial is vanaf deze week te zien bij de publieke omroepen en de zenders van SBS en RTL en op .

Charles Stomphorst, mede-oprichter van Stichting Kindermisbruik Nee!: ‘In Nederland onderschatten veel mensen hoe groot het risico van misbruik is. Bijna 40 procent van de meisjes onder de zestien heeft met een vorm van misbruik te maken gehad.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in