Nieuw lokaal loyaliteitsprogramma Friendscard
Onder de naam Friendscard is gisteravond in Uden een nieuw lokaal loyaliteitsprogramma gelanceerd.
Inmiddels heeft Friendscard voor tien gemeenten een portal ingericht. Mede-initiatiefnemer Marc Bonger verwacht binnen drie jaar tijd actief te zijn in tenminste de helft van alle Nederlandse gemeenten.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuMet Friendscard spaart de deelnemer voor iEuro's die hij bij de deelnemende winkels kan uitgeven. Onderscheidend is volgens Bongers de interactie tussen de deelnemende winkels en bedrijven en de consument. De laatste krijgt een nieuwsbrief op maat met alle aanbiedingen, spaaracties en andere informatie van bedrijven waar hij of zij iEuro's heeft gespaard of uitgegeven. De ontvanger kan ook zelf bepalen van welke bedrijven hij wel of niet informatie wil ontvangen.
Bongers merkt op dat het optuigen van een collectief lokaal loyaliteitsprogramma waarbij gericht gecommuniceerd kan worden op basis van klantgedrag een kostbare aangelegenheid is. 'Lokaal toegepaste loyaliteitsprogramma's gaan om die reden vaak niet verder dan een algemene website en nieuwsbrief. Doordat lokale portals bij Friendscard in de 'cloud', dus volledig via internet, beheerd worden, blijven kosten beperkt tot een provisie per transactie.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidkan helaas nergens vinden waar ik mijn gespaarde saldo kan besteden?
Kunt U mij helpen?