
"De enige manier om nog succes te hebben is als de commercials met het zelfde uitgangspunt gemaakt worden als de programma's. Het moet iets zijn dat voor de kijker leuk is om naar te kijken."
"...als mensen de advertenties kunnen skippen, dan gaat het imago IN de programma's verspreidt worden. En op de plek van de ad komt een transactie, de kans om iets te kopen. Retailers gaan programma's maken en worden zo mediabedrijven... en andersom."
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens"De trend tot schaalvergroting, waarbij alle specialismen in huis gehaal worden, die leidt tot een lagere kwaliteit. Als je een game moet ontwikkelen dan ga je in zo'n geval niet naar de beste game-ontwikkelaar of filmmaker, maar naar je eigen mensen. En dat betekent dat je dus niet voor de beste kwaliteit gaat. De meest natuurlijke ontwikkeling zou zijn om als contentmaker met onderaannemers te werken die zich in bepaalde onderdelen specialiseren."
En dan nu het meest opvallende:
Deze documentaire komt uit het jaar 2000!
En ik maar denken dat ik met m'n nieuwe bedrijf iets nieuws aan het doen was;-) Daarom twee stellingen. Aan u allen de keuze:
1) Er verandert nooit iets, we roepen dit soort dingen al jaren, maar uiteindelijk blijft alles bij het oude.
of
2) De Internetbubbel was gewoon te vroeg. De beloftes die toen gedaan werden komen nu wel uit.
Wie biedt?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee