Overslaan en naar de inhoud gaan

The end of TV as we know it (1)

Toch een fijne combi, Holland Doc op je digitale tv en een harddiskrecorder. Zo kon ik dit weekend alsnog rustig de docu "The end of TV as…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"De enige manier om nog succes te hebben is als de commercials met het zelfde uitgangspunt gemaakt worden als de programma's. Het moet iets zijn dat voor de kijker leuk is om naar te kijken."

"...als mensen de advertenties kunnen skippen, dan gaat het imago IN de programma's verspreidt worden. En op de plek van de ad komt een transactie, de kans om iets te kopen. Retailers gaan programma's maken en worden zo mediabedrijven... en andersom."

"De trend tot schaalvergroting, waarbij alle specialismen in huis gehaal worden, die leidt tot een lagere kwaliteit. Als je een game moet ontwikkelen dan ga je in zo'n geval niet naar de beste game-ontwikkelaar of filmmaker, maar naar je eigen mensen. En dat betekent dat je dus niet voor de beste kwaliteit gaat. De meest natuurlijke ontwikkeling zou zijn om als contentmaker met onderaannemers te werken die zich in bepaalde onderdelen specialiseren."

En dan nu het meest opvallende:
Deze documentaire komt uit het jaar 2000!

En ik maar denken dat ik met m'n nieuwe bedrijf iets nieuws aan het doen was;-) Daarom twee stellingen. Aan u allen de keuze:

1) Er verandert nooit iets, we roepen dit soort dingen al jaren, maar uiteindelijk blijft alles bij het oude.

of

2) De Internetbubbel was gewoon te vroeg. De beloftes die toen gedaan werden komen nu wel uit.

Wie biedt?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in