Overslaan en naar de inhoud gaan

The 26 marketing insights for 2017*

Roland van Kralingen wijst u de weg in het nieuwe jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

1. It’s not about promising, it’s about delivering. 

related partner content for mobile comes here

2. It’s not about brand communication , it’s about brand theatre. 

3. It’s not about benchmarks, it’s about being different. 

4. It’s not about shareholdersvalue, it’s about consumer, society and employee value 

5. It’s not about creative hot shops, brand consultants and media buyers, it’s about the integration of these disciplines. 

6. It’s not about big data , it’s about big insights. 

7. It’s not about brand image, it’s about brand experience. 

8. It’s not about 5 or more brand values, it’s about one core value. 

9. It’s not only about precision marketing, it’s also about big advertising ideas. 

10. It’s not about needs, it’s about aspirations 

11. It’s not about being different, it’s about being different and relevant. 

12. It’s not about being cool, it’s about being connected 

13. It’s not about possession, it’s about accessibility 

14. It’s not about rules, it’s about inspiration 

15. It’s not about MVO, it’s about Maatschappelijk Verantwoorde Marketing (MVM) to begin with. 

16. It’s not about opportunity to see, it’s about opportunity to experience. 

17. It’s not about selling, it’s about inspiring. 

18. It’s not about strategy, it’s about flexibility. 

19. It’s not about text, it’s about video. 

20. It’s not about managing a company, it’s about creating and innovating value. 

21. It’s not about positioning, it’s about identity in the first place. 

22. It’s no about ad blocks, it’s about poor creativity 

23. It’s not about the CMO, it’s about the integration between the CMO and the CIO. 

24. It’s not about brand strategy, it’s about being a busy brand 

25. It’s not about being clever, it’s about being sensitive. 

26. It’s not about marketing, it&;s about partnering. 

 

* Sorry voor het Engels, maar het “ritme” is zoveel beter dan in het Nederlands. 

Roland van Kralingen, forward marketing denker, ondernemer, auteur

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in