Overslaan en naar de inhoud gaan

Super de Boer komt met nieuwe klantenkaart

2 november zal Super de Boer een nieuwe klantenkaart introduceren, de online opvolger van de Rocks' chipkaart maar ‘met een Super de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

2 november zal een nieuwe klantenkaart introduceren, de online opvolger van de Rocks' chipkaart maar ‘met een Super de Boer-uitstraling’.

related partner content for mobile comes here

Het spaarsysteem voor Rocks' Vijfjes verandert niet.

Partner Texaco geeft vanaf 2 november ook een eigen Texaco Rocks' kaart uit.

In 1995 startte het spaarprogramma bij Super de Boer en partner Texaco met spaarzegeltjes, waarna deze in 1999 vervangen werden door de huidige chipkaart. Na tien jaar is volgens de supermarktketen de tijd rijp om van chippen over te stappen op een online spaarsysteem.

De nieuwe kaart biedt meer mogelijkheden voor het Rocks' programma met onder meer de voordelen van online registratie.

Klanten krijgen vanaf 2 november bij het afrekenen van hun boodschappen de nieuwe kaart aangeboden. De gespaarde Rocks' punten worden direct aan de kassa van de oude kaart op de nieuwe kaart overgezet. Door de online registratie van de kaart zijn de punten niet meer gebonden aan de kaart zelf. Bij verlies, diefstal of breuk gaan de gespaarde punten niet verloren.

De aangekondigde overname van Super de Boer door Jumbo heeft geen invloed op de introductie van de Super de Boer klantenkaart.

Momenteel neemt zo'n 80 procent van de klanten van Super de Boer deel aan het Rocks' spaarprogramma, aldus de supermarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in