Overslaan en naar de inhoud gaan

Stoelendans bij de KLM

Nee, dit stuk gaat niet over functiewisselingen bij de KLM, maar over een echte stoelendans! Want de KLM heeft een nieuwe site. De eerste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nee, dit stuk gaat niet over functiewisselingen bij de KLM, maar over een echte stoelendans! Want de KLM heeft een nieuwe site. De eerste versies zijn al in diverse Engelstalige landen 'live' gegaan maar vandaag is dan ook de introductie van de Nederlandse site, .

related partner content for mobile comes here

Om de nieuwe website te promoten heeft KLM een campagne ontwikkeld die gebaseerd is op de 'stoelendans', het spel dat we allemaal wel kennen. Bezoekers kunnen op de site een spel spelen door een stoel uit te zoeken en kunnen dan een opblaasbare KLM-stoel winnen met daarop zijn/haar eigen naam. Naast deze campagne promoot KLM de site ook met een op de homepage.

De KLM wil uiteindelijk in 2008 40 procent van de wereldwijde boekingen online laten plaatsvinden. Een ambitieuze doelstelling maar niet onhaalbaar als je het mij vraagt!?

Eerst maar eens

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in