bevuilen we ons eigen nest?
Reclame irriteert reclamemakers zelf ook, kopt Adformatie en gretig wordt het door de gehele landelijk pers overgenomen. (voor details zie Adformatie nr 48)
Het onderzoek werd gehouden onder ruim 200 vakgenoten, representatief zullen we maar zeggen, ter gelegenheid van het afscheid van Michael van Os, de nu oud hoofdredacteur.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaWat had ik graag gezien dat het afscheid van Michael gepaard was gegaan met één grote reclame voor de reclame. De man heeft het verdiend en het vak kan het gebruiken.
Nu wordt er links en rechts gegniffeld over die domme reclamewereld die het zelf ook allemaal niks vindt. Het kan geen kwaad om even door te denken bij activiteiten die je ontplooit. Wat is de gewenste reactie die je nastreeft en wat kunnen de eventueel ongewenste bij effecten zijn? (dat laatste vraagt wel enige rek in het brein)
Jammer, mijns inziens een gemiste kans?
Overigens geldt dat ook voor de meeste stakingen. Let maar eens op de bijbehorende beelden en/of foto's. Veelal zien we vreemd uitgedoste mensen die de grootste pret hebben.
Aangezien we in een visuele maatschappij leven wordt daarmee de serieuze onderliggende boodschap onderuit gehaald.
Doet me denken aan een van die vele mooie Nederlandse gezegden; Bezint eer ge begint!
john resink ( info@qualityofcontact.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid