Overslaan en naar de inhoud gaan

bevuilen we ons eigen nest?

door gastblogger John Resink
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclame irriteert reclamemakers zelf ook, kopt Adformatie en gretig wordt het door de gehele landelijk pers overgenomen. (voor details zie Adformatie nr 48)

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek werd gehouden onder ruim 200 vakgenoten, representatief zullen we maar zeggen, ter gelegenheid van het afscheid van Michael van Os, de nu oud hoofdredacteur.

Wat had ik graag gezien dat het afscheid van Michael gepaard was gegaan met één grote reclame voor de reclame. De man heeft het verdiend en het vak kan het gebruiken.

Nu wordt er links en rechts gegniffeld over die domme reclamewereld die het zelf ook allemaal niks vindt. Het kan geen kwaad om even door te denken bij activiteiten die je ontplooit. Wat is de gewenste reactie die je nastreeft en wat kunnen de eventueel ongewenste bij effecten zijn? (dat laatste vraagt wel enige rek in het brein)

Jammer, mijns inziens een gemiste kans?

Overigens geldt dat ook voor de meeste stakingen. Let maar eens op de bijbehorende beelden en/of foto's. Veelal zien we vreemd uitgedoste mensen die de grootste pret hebben.
Aangezien we in een visuele maatschappij leven wordt daarmee de serieuze onderliggende boodschap onderuit gehaald.

Doet me denken aan een van die vele mooie Nederlandse gezegden; Bezint eer ge begint!
john resink ( info@qualityofcontact.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in