Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerst nog even verdiepen

In de Reclameweek van 23 november stond een interview met Al Kelly, creatief directeur van StrawberryFrog. Het overboord gooien van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de van 23 november stond een interview met Al Kelly, creatief directeur van . Het overboord gooien van traditionele reclamevormen, vormt de koers die Kelly wil varen, dat klinkt goed, zo mag ik het graag horen. Volgens Kelly is traditionele reclame vaak niet efficient genoeg, dat klinkt ook redelijk. Kelly gaat verder: "Veel bureaus zeggen dat ze de nieuwe media omarmen, maar blijven het zien als een bedreiging: ze weten er simpelweg toch te weinig van af." Ook dat klinkt niet vreemd. Maar nu komt het: "Ik zou me best meer willen verdiepen in de mogelijkheden van commercials op je mobiel of via je ipod, of podcast".

related partner content for mobile comes here

Huh? Ik zou me best wel willen verdiepen? Klanten komen toch bij een bureau om geïnformeerd en geïnspireerd te raken? En mijnheer Kelly moet zich eerst nog gaan verdiepen? Ofwel mijnheer of mevrouw de klant, nu even niet, want mijnheer Kelly moet zich eerst nog even verdiepen. Is dat nu een bureau dat de klant moet helpen in het veranderende medialandschap?

Inderdaad, veel bureaus zeggen dat ze nieuwe media omarmen, daar heeft u helemaal gelijk in mijnheer Kelly.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in