Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat biedt belevenis op een bon

Kruidvat gaat vanaf vandaag cadeaubonnen voor ‘belevenissen’ aanbieden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de 700 vestigingen van de drogisterijketen kunnen klanten middels een bon nu ook een dagje dierentuin, sportduiken of een saunabezoek kopen en cadeau geven.

related partner content for mobile comes here

De bonnen heten Give & Do en bevatten twaalf belevenissen in één cadeau. De ontvanger kiest vervolgens zelf waarop hij getrakteerd wil worden.

Kruidvat hoopt met het op een laagdrempelige manier aanbieden van leuke evenementen in te spelen op de trend dat mensen zelf willen kiezen. Uit onderzoek blijkt volgens de drogisterijketen dat de cadeaubon dit jaar met de feestdagen zelfs bovenaan de verlanglijstjes staat.

Give & Do is ontwikkeld in samenwerking met Pluimen - een bedrijf dat in beleveniscadeaus en relatiegeschenken doet - en is exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in