Goud Springer & Jacoby en N=5 bij Eurobest


Springer & Jacoby behaalde goud met de campagne voor Olympus Digital Camera (drie commercials Baby, Dogs, Tourists). N=5 en De Telefoongids werden bekroond met goud voor een printcampagne met vijf uitingen.
Zilver was er bij TV/Cinema voor DDB Amsterdam en VW Polo. Ook zilver kreeg Adidas (Last Man Standing) en bureau 180 Amsterdam.
Brons was er voor Centraal Beheer Achmea (‘Leeuw’ en ‘Expeditie’) en DDB Amsterdam bij TV/Cinema, voor Gimme the Ball van Adidas en 180 Amsterdam (in samenwerking met TBWA) en nog eens voor ‘Impossible field'. Ook brons was er voor Wehkamp (‘Hond’) met Doom & Dickson.
Printbrons scoorde Doom & Dickson voor twee uitingen voor het blad Quote. In de Interactive-categorie kreeg Euro RSCG 4D brons voor Volvo (Life on Board). Dat bureau scoorde ook een bronzen Eurobest Award met Nokia 20 Lives. Bureau aan de Amstel kreeg brons voor drie online campagnes voor Jaguar Navigation System.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Er waren 190 awards voor 83 bureaus uit 17 landen. De Print Grand Prix ging naar Foote Cone & Belding Lissabon, voor ‘USA’, ‘Brazil’, ‘Angola’, ‘Somalia’ en ‘China’ van Grande Reportagem Magazine. De Outdoor Grand Prix was voor Publicis Conseil Parijs voor de Wonderbra campagne. RAF Stockholm nam de TV/Cinema Grand Prix mee naar huis voor ‘Karl Lagerfeld for H&M’ en de Interactive Grand Prix ging naar Neue Digitale Frankfurt voor de ‘Adidas Sport Style Y-3’ website. Radio kende geen Grand Prix.
Agency of the Year werd TBWAParis. Publicis Conseil Parijs was tweede en DDB London derde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid