Overslaan en naar de inhoud gaan

Staat ontwikkelt campagnebeeld ‘The Summer of Amsterdam’

Bureau …,staat dat eerder de visuele identiteit van de ‘Amsterdam 2013' ontwierp, heeft ook de campagne ‘The Summer of Amsterdam’…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze week lanceerde Amsterdam Marketing deze festivalcampagne om daarmee het grote aantal festivals dat plaatsvindt in de hoofdstad in het zonnetje te zetten.

related partner content for mobile comes here

Met jaarlijks meer dan 300 festivals, waarvan het merendeel in de zomer, is de regio Amsterdam de belangrijkste festivallocatie van Nederland. De campagne loopt van mei tot en met augustus en is gericht op (inter)nationale bezoekers en bewoners van Metropool Amsterdam. ‘The Summer of Amsterdam’ zal zowel binnen als buiten Nederland zichtbaar zijn en bestaat onder andere uit outdoor posters, een festival gids, radiocommercials en online acties.

Amsterdam Marketing is de citymarketingorganisatie van Metropool Amsterdam, actief op het gebied van promotie, informatie, onderzoek en dienstverlening. De ambitie is om deze regio op de kaart te zetten als één van de vijf meest aantrekkelijke metropolen van Europa voor bewoners, bezoekers en bedrijven.

De campagne ‘Amsterdam 2013’ leidde volgens Amsterdam Marketing tot een groei van bezoekerscijfers over 2013 en was mede door de actieve samenwerking tussen culturele, publieke en private instellingen zeer succesvol. Deze nieuwe aanpak en samenwerking wordt nu voortgezet in de festivalcampagne, om zo meer buitenlandse bezoekers voor de verschillende festivals te interesseren en daarmee ook de spreiding van bezoekers binnen de regio te vergroten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in