Overslaan en naar de inhoud gaan

Site met de machtigste Mad Men van Nederland

Naar aanleiding van het uitkomen van serie 2 van Mad Men op dvd en Blu-ray is de website www.dutchmadmen.nl ontwikkeld. Daarop worden de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naar aanleiding van het uitkomen van serie 2 van Mad Men op dvd en Blu-ray is de website ontwikkeld. Daarop worden de machtigste personen uit de Nederlandse marketingbranche in kaart gebracht.

related partner content for mobile comes here

De site is ontwikkeld door Greenberry in opdracht van A-Film. Met een speciaal ontwikkelde formule wordt, aan de hand van Twitteraccounts, de macht van 10.000 marketeers in kaart gebracht. Uit de berekeningen blijkt dat Marco Derksen, oprichter van , het grootste aantal volgers heeft uit de marketingbranche. Francisco van Jole, bekend van RadioOnline, wordt het meest gequote door belangrijke marketeers op Twitter en over Erwin Blom wordt het meest gesproken door de machtigste marketeers.
Het tweede seizoen van Mad Men werd bekroond met de belangrijkste tv-prijzen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in