Overslaan en naar de inhoud gaan

Saatchi & Saatchi X naar Nederland

Worldwide ceo Andy Murray van Saatchi & Saatchi introduceert vandaag de nieuwe unit Saatchi & Saatchi X in Nederland. X is gespecialiseerd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Saatchi & Saatchi X moet consumenten naar de winkel trekken, van shoppers kopers maken, aankoopbarrières verlagen en ‘emoties creëren rond het beslissingsmoment’.

related partner content for mobile comes here

Deze nieuwe discipline ligt volgens Saatchi op het snijvlak van onder andere POS-communicatie, productpresentatie, verpakkingsdesign, sales promotion en direct marketing. Een geïntegreerde aanpak van deze disciplines moet shoppers raken.

Murray introduceert Saatchi & Saatchi X op het seminar ‘The Coming Retail Revolution’ dat om 15.00 uur begint in het Congrescentrum Amstelveen. De ceo werkte jarenlang voor Procter & Gamble, waar hij nauw samenwerkte met ’s werelds grootste retailconcern Wal-Mart. In 1996 startte Murray zijn eigen onderneming, gespecialiseerd in in-store communicatie.

In 2004 nam Saatchi & Saatchi Murray’s onderneming over, waardoor het nieuwe bureaunetwerk X ontstond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in