
Saatchi & Saatchi X moet consumenten naar de winkel trekken, van shoppers kopers maken, aankoopbarrières verlagen en ‘emoties creëren rond het beslissingsmoment’.
Deze nieuwe discipline ligt volgens Saatchi op het snijvlak van onder andere POS-communicatie, productpresentatie, verpakkingsdesign, sales promotion en direct marketing. Een geïntegreerde aanpak van deze disciplines moet shoppers raken.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeMurray introduceert Saatchi & Saatchi X op het seminar ‘The Coming Retail Revolution’ dat om 15.00 uur begint in het Congrescentrum Amstelveen. De ceo werkte jarenlang voor Procter & Gamble, waar hij nauw samenwerkte met ’s werelds grootste retailconcern Wal-Mart. In 1996 startte Murray zijn eigen onderneming, gespecialiseerd in in-store communicatie.
In 2004 nam Saatchi & Saatchi Murray’s onderneming over, waardoor het nieuwe bureaunetwerk X ontstond.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee