Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of Flop? Prodent Day & Night

Ditmaal in Top of Flop: Prodent Day & Night van Sara Lee Household & Bodycare. Twee verschillende tandpasta's die als duo worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ditmaal in : Day & Night van Sara Lee Household & Bodycare. Twee verschillende tandpasta's die als duo worden aangeboden; 1 tube voor de ochtendpoetsbeurt en 1 voor het avondritueel.

related partner content for mobile comes here

Prodent's Insight: 'Ik poets mijn tanden meerdere malen per dag. Altijd met dezelfde tandpasta. Gek eigenlijk, want overdag wil ik een frisse adem, terwijl ik 's nachts mijn tanden extra wil reinigen en verzorgen.'

Prodent bevindt zich als merk in het middensegment, Prodent Day & Night wordt gepositioneerd in het groeiende cosmetische (m.n. whitening) segment, dat zich binnen de family tandpastamerken aan de hoge kant van het middensegment positioneert.

Wat denkt u, ?

Lees op .

Vanaf nu wordt de Top of Flop overigens structureel ondersteund met onderzoek van Research International (RI): het onderzoeksbureau heeft als aanvulling op TVM's online Top of Flop-beoordeling een gestandaardiseerde onderzoekmethodiek ontwikkeld om op simpele wijze snel inzicht te krijgen in de acceptatie van nieuwe producten bij de consument.

De opzet is dusdanig, dat niet alleen direct na introductie maar ook na verloop van tijd ('tracking') het succesniveau van een productintroductie kan worden vastgesteld.

Bovendien wordt bekeken hoe het nieuwe product scoort op de kritische succesfactoren Bekendheid (Awareness) en Gebruikservaring (Trial).

RI gaat samen met TVM maandelijks de Top-of-Flop producten aan de consument voorleggen. De eerste resultaten wat betreft Prodent Day & Night zijn in het novembernummer van Tijdschrift voor Marketing terug te lezen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in